Cum a început LinkedIn copierea Facebook


Este intotdeauna amuzant pentru a vedea marile reţele sociale copierea caracteristici de la fiecare alte şi imitând, în general, lucrurile pe care le vezi de lucru în altă parte. Facebook a fost deosebit de bun la asta, copierea totul, de la simbolul @ pentru a sari pe succesul în patru colţuri şi cu locurile de pe Facebook.

LinkedIn a ignorat în mare măsură aceste tendinţe şi navlosită propria-curs până recent, când a început să săriţi pe succesul de a te şi încercarea de a copia multe dintre lucrurile care fac te succesul imens pe care este astazi. Este inteligent să evolueze şi copia ceea ce este de lucru în altă parte, dar, de asemenea, LinkedIn a te putea vedea ca un concurent o zi, datorită sale de colectare masivă de date şi gradul de platforma. Aici este doar cum şi de ce Linkedin este incepand de a copia te în moduri atât de multe ...

Problemă pentru LinkedIn

LinkedIn are o platformă de uimitor, dar la un popor mare măsură, doar du-te acolo pentru una din două motive. 1. Pentru a obţine un nou loc de muncă 2. Pentru a căuta oportunităţi de afaceri. Există excepţii desigur, dar atunci când oamenii folosesc mai ales de servicii pentru aceste 2 motive le lasă off pe alte site-uri cele mai multe ori. LinkedIn a fost destul de inteligent pentru a realiza că era nevoie să evolueze de la un site static într-o platformă deschisă, cu un accent mare pe date în timp real şi de conţinut. iniţiativele recente precum LinkedIn Astăzi sunt contribuie la menţinerea utilizatorilor angajaţi, dar este de la succesul te că LinkedIs în luarea de cele mai multe indicii sale recente ...

Branduri care să permită efectuarea, împreună cu Platforma

Dacă nu doriţi să plătiţi pentru publicitatea standard pe LinkedIn oportunităţile pentru branduri să se angajeze au fost puţine şi rare între. A fost un loc minunat de a recruta, dar în ceea ce priveşte atingerea de 100 de milioane de utilizatori de afaceri pe branduri platforma sa a avut foarte puţine opţiuni. LinkedIn a deschis toate acestea, site-ul într-un efort de ao transforma într mai mult de o platformă în acelaşi fel în care a făcut Facebook. Semnele timpurii sunt de bun ca brandurile incep sa se dezvolte campanii în jurul date pe care site-ul poate oferi. Acest exemplu de la Volkswagen care arată viitorul ceea ce marci se va face pe LinkedIn.



Concentrându-se pe conţinut prin intermediul The Wall 

Dacă sunteţi un utilizator regulat LinkedIn va avea observat modul în care site-ul sa schimbat în ultimele luni. Este folosit pentru a fi foarte static şi v-ar pur şi simplu peste cap de la LinkedIn pentru a căuta oameni, dar aspectul nou dispune de un "zid" în faţă şi centru a site-ului încurajându-vă pentru a partaja conţinut. Având un flux de activitate la fel ca a te menţine mai mulţi utilizatori implicaţi şi dă un site mai mult timp real simt. Nu este destul de la nivel te în termeni de angajament, dar că este în cazul în care acestea sunt în speranţa de a cap.  

Butoane Partajarea Incepand sa apara peste tot 

La fel ca fel ca butonul de pe Facebook butoane noi social de la LinkedIn au început să apară peste tot pe web. Deşi acestea nu sunt la fel de populare ca place butonul acestea prevăd milioane de link-uri înapoi la LinkedIn. Cel mai important lucru aici este că utilizatorii care aleg să apăsaţi pe butonul parts LinkedIn sunt împingându conţinutul înapoi în LinkedIn şi aducerea site-ul la viaţă prin furnizarea de informaţii relevante pentru reţelele lor proprii.

Ofera companiilor propriile pagini

Facebook a avut un succes imens introducerea de pagini pentru companii şi LinkedIn a fost rapid să facă acelaşi lucru. Mărci şi întreprinderile pot permite acum oamenilor să "urmeze" lor, precum şi schimbul de informaţii cu utilizatorii lor. paginile nu au cea mai mare flexibilitate pagini Facebook, dar este zile mai devreme si vor fără îndoială le extinde în continuare în curând.

LinkedIn Evoluţia frumoasa

Puteţi vedea modul în care site-ul LinkedIn evoluează şi luând în mod clar un avans de la succesul imens pe care la avut. Este vorba despre obţinerea de mai mult conţinut în site, făcându-l mai mult de o platformă şi, sperăm, având undeva ca brandurile  mari pot veni  şi utilizatorii-ţintă pe baza datelor de asomare a LinkedIn .

Ce crezi? IsLinkedIn copycatting Facebook sau este  inovare proprie?
Tags: