Ştirile sitelor web sunt de 5 ori mai incitante pe o tableta


Ar putea fi destul de puternic pentru a salva zile pentru publicaţiile de ştiri? Ei bine, da, în cazul în care acest raport este ceva mai târziu pentru a merge cu...

Se pare că utilizatorii consumatoarelor i-si petrec destul de mult timp la ştirile consumatoare de pe dispozitivele lor - de până la cinci ori mai mult decat timpul petrecut pe site-urile publicaţiilor .

TigerSpike dezvoltă aplicaţii mobile pentru place de Telegraph Media Group, The Economist şi australian şi Mail Online, în cazul în care se spune că timpul mediu de angajament app este de 30-40 de minute la fiecare vizită.

Aceasta este o veste bună pentru comprimate, pe care mulţi oameni se temeau iniţial ar lupta pentru a găsi o nişă pe piaţă. Dar, cu smartphone-uri prea mici pentru a citi corect pe, şi laptop-uri de obicei prea greoaie pentru a efectua peste tot, se pare comprimate sunt găsirea siguranta picioarele lor într-o piata destul de aglomerata tehnologic.

În urma raportului de săptămâna trecută pe modul în care unele ziare au fost desfăşoară în liga uzabilitate digital, se pare ca aplicatiile sunt foarte mult pe viitor pentru furnizorii de ştiri, dar dispozitive mobile afectează, de asemenea, când şi cum am consuma ştiri, aşa cum am raportat mai devreme în acest an . Deci, publicaţii trebuie să investească resursele în dezvoltarea de platforme uşor de utilizat şi să înţeleagă modul în care utilizatorii dori să se angajeze cu ea. Superficialitate pentru a reduce costurile este o falsă economie pe termen lung.
Tags: