Mesaje de Noapte Buna – SMS-uri de Noapte Buna

 

Mesaje de Noapte Buna – SMS-uri de Noapte Buna


Noapte buna puisor…itidoresc vise placute si suspinoase…asa cum am avut si eu cand mai lasat in noape___pa iubirea mea__daniela_de la catalin magdau arad
Vine noaptea prea devreme…iar eu vreau sa fii tot cu mine…dar u pleci privind in urma…dandu-mi un sarut de noapte buna…iar eu astepand ziua de maine,sa fii iar cu mine:*
Iti trimit o perna plina cu ganduri de fericire pentru cele mai frumoase vise, o paturica moale pentru un somn dulce si un inger care sa te vegheze pana dimineata. Noapte buna!
In seara asta ma voi culca mai devreme… vreau sa te vad mai devreme in vis. Noapte Buna!
Aminteste-ti ca de cate ori vei cadea
Nu te voi lasa sa atingi pamantul
Ai incredere in mine…voi fi mereu prin preajma
Noapte buna!
Noapte buna puisor,
De tine imi este dor,
Eu la tine ma gandesc,
Noapte buna iti doresc.
Ma gandesc la tine, dorul ma apasa,
Si Mos Ene vine si nu ma mai lasa,
Un sarut iar zboara pe al noptii cer,
Te iubesc, iubire, ce pot sa mai sper?
Ca si tu esti bine si te gandesti la mine!
Noapte buna iubitel, eu la tine ma gandesc,
Si-ti trimit acum indata un sarut copilaresc.
Tags: