Statusuri de ras

Statusuri de ras
Viata-i ca o curva, te bucuri cat te bucuri, dupa care, trebuie sa platesti
DND! ca sunt ocupat cu mata
Îti admir curajul, eu niciodata nu as fi avut curajul sa fiu în acelasi timp si idiot si poponar.
Orice asemanare între tine si fiintele umane este pur întâmplatoare
La inceput totul era perfect,apoi Dumnezeu a creat femeia…
Da,stiu ca sunt prost,dar cand ma uit in jur prind curaj
Draga esti de milioane…i-a 50.000 si dute …
Consumul execesiv de fasole dauneaza grav sanatatii ….altora !
Astazi am aflat ce e Iubirea …. maine afli tu ce-i despartirea !
Ce par frumos ai … pacat ca iti iese din nas !
Eu iubesc femeile… Dintr-o femeie am iesit si ma intorc in mai multe :X
Daca nu esti fata… 90-60-90, si disponibila sa facem sex din placere nu te deranja sa ma deranjezi:P
Zi si noapte te visez, sa stii ca te iubesc, ba chiar te doresc, ho ma ‘te`n plm ca glumesc
Exista 2 tipuri de oameni in lumea asta:Eu si Restul !
Mai demult am dat un pumn in barba unui cal. Descendentii acelui cal se numesc acum girafe.
N`am status acum .. da am avatar
Ma uit la luna… te vad pe tine….. ma uit la soare…. te vad pe tine….. ma uit in departare….. te vad pe tine….. DA` da-te dracu din fata mea odata!!!
Tags: